Duschi dusch, packi packi o pluggi pluggi ;D

halloj!
Har precis hoppat ur duschen efter en sjukt jobbig träning! hade inte våran varliga tränare idag (sallad) så vi hade en som tränar ett annat lag och han var galet hård men träningen var bra. Måste packa också inför innebandy cupen i varberg imorgon! ;p Har typ inte äns börjat än x)
OCH.....så måste jag fortsätta plugga med so:n (den kan gå och dö tycker jag! hähä :D). men det tar ju liksom aldrig slut med skolarbete liksom!!!!!!
btw så köpte jag godis för 60 kr idag (xd) till cupen! mums :P. Kommer att frossa i godis hela helgen. Hähä, borde kanske tänka lite mer nyttigt, eftersom att vi  trots allt på på innebandy cup och inte på fettma läger xd :D<3 Men men, det löser nog sig.
Nu måste jag fixa lite grejor!
jag uppdaterar nog mer ikväll men tills dess så får ni ha det så himla bra:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0