Fixat blogg!!

Hej!! Är med linn och har precis fixat och gjort iordning hennes blogg!! Jäkligt snyggt blev det faktiskt!! Kolla...http://linnhz.blogg.se/ . Nu sitter vi och typ inte gör någonting förutom att blogga då. Applicerade mina lönaglar imorse men det var galet obekämt så nu, medans linn bloggade, så kömpade jag med att få bort dom. Typ slog naglarna i bordet för att dom skulle ramla av! Det gick bra faktiskt och det känns som en befrielse utan dom. REKOMENDERAR INTE!!!!!!!!!!! Jaja, nu har min mormor och morfar kommit och min syster kom ju igår (är lite osäker på om jag skrev det eller inte, men isåfall får ni veta det igen.).


Nu ska vi äll försöka hitta på något igen så ni får ha det så bra!!!!



Hämd på att linn la in bild på mig!!! haha!!

Kommentarer
Postat av: linn:D

haha, vi hade cp kul :D <33

jag hade faktiskt inte lika stor bild !xD<33

krammiz(L)

2010-04-02 @ 17:10:14
Postat av: linn:D

lite frågor xd<33

hur lägger man in nedräknare till födelsedag?

vad hette den där sidan om bloggar och hur man gjorde det ?

och vad hette sidan om mozilla firefox ? xd<33

2010-04-02 @ 17:13:32
Postat av: Maja:D

du går in på designadinblogg.se så hittar du allt:D



Och det hette getpersonas.com:D

2010-04-02 @ 19:22:35
URL: http://majalinnea.blogg.se/
Postat av: linn:D

okej :D

2010-04-02 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0