GALET TRÖÖÖTTTTTTTTT!!!

hej hopp!

Har just ätit och innan det så var jag på träning. Ingen uppskattad dock. Den hade säkert varit jätte kul om man hade ben som fungerade som vanligt och kunnde hålla uppe ögonen. Hade nämligen en halvtimma innan det just kommit hem från Göteborg där vi hade varit ända från kl 10.00 till 15.45. Låter kanske inte så länge men ni anar inte att alla ens krafter gick åt till det. Men kul hade i där och jag fick köpt 5 linnen (blå/turkost Svart och itt med tjocka axelband och Svart och Rosa men tunna axelband) på Cubus, en blus (rosa/vit) från Gina Tricot, Strumpbyxor (svarta) från Indiska och genomskilnliga små hår snoddar från Glitter. Lägger förhoppningsvis in bilder senare om vi får ordning på kortläsaren.

Och!! Pappa har tagit hem ett nytt (gammalt kanske) tangentbord från jobbet där alla knappar fungar nu! Har dock inte kopplat in det än men gör äll det senare ikväll!

Nu.........är jag för trött för att skriva mer så ni får ha det så himla bra och så uppdaterar jag troligen senare ikväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0