God morgon god morgon... hör fåglar sjunga glatt.... godmorgon godmorgon i Köööööööööööööööööör

Hej hej!
Sov inte så länge som jag hade tänkt men ett tag iallafall och jag känner mig ganska utvilad. Kommer väll ändå bara ligga och slöa i soffan eller sängen hala dagen ändå så sömn får jag nog ingen brist på. Just nu sitter jag bara i datastolen med ett täcke runt mig, och chattar med elin som är London (avundsjuk). Hennes blogg heter iallafall www.elinjohannaz.blogg.se . Läs där!!
Ingen outfitbild kan komma ut ännu om ni inte gärna vill se mig i pyjamas. Uppdaterar troligen med en bild senare idag.
Men en kul video kan jag bjuda på!!:
Puss o Puss!

Kommentarer
Postat av: claras kusin melina

hihihihihi:)

2010-04-19 @ 18:34:25
Postat av: claras kusin melina

Skriv en komentar här så är du gullig<33!

2010-04-19 @ 18:35:23
Postat av: claras kusin melina

jätte skojig film

2010-04-19 @ 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0