Nagelifix

hej hallopps kött kallops! Haha!!
Nu har jag precis ätit grymt goda Argentinska revben och klyftpotatis. Det var brorsans önskemat på födelsedagen. Sen fixade jag naglarna också! Hähä, eller satte på nageltatueringar då men men. Jag skulle egentligen målat dom och så men nagellacket jag skulle har typ laggade så jag fick damp på det och sket i det. Tyvärr är det galet svårt att ta bra kort på naglar så ni får föreställa er vanliga naglar med sivler (typ) tatueringar på. Hähä.
Skulle vilja ha massor med nageltillbehör till naglarna så man kan göra dom superfina!
Hittade dom här på maros.nu. Söta!!

Man skär eller klipper typ av en liten bit och limmar på nageln!! Gulligt!

 

Sånnna här vill jag också ha!! Endast 89 kr på j-nails.se!

Nån som har något bra förslag på vart man kan köpa sånt här till bra priser??


Kommentarer
Postat av: http://aliceevelina.blogg.se

lindex. :)

2010-04-06 @ 11:11:54
URL: http://aliceevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0