Plugg!

Hej alla!!

Har nyss duchat och just nu sitter jag och pluggar tråkig So. Vi jobbar med svensk historia och så ska vi göra en tidslinje om 1600-talet-1900-talet!! Men efter lunch så ska jag vara med Sofia, Linn och Elin. Det ska däremot bli superkul!! Föresten... alla måste lyssna på Jason Derulos "nya" album Jason Derulo!! Det är grymt bra och ligger ETTA på spotifys album-lista.

Sitter också och funderar på vad som skulle vara roligast... att vara känd artist eller känd skådespelare!! Vad tycker ni?

V.S.!!         

Alicia Keys!! (Artist)                        Jennifer Aniston!! (skådespelare)

 

????????????

 

Nu måste jag återgå till mitt pluggande!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

artist lätt!!<3

2010-04-05 @ 18:16:30
URL: http://emiyhainets.blogg.se/
Postat av: maja<33

haha:D jag lutar mer åt skådespelare:D:D:D men du SKA bli artist!!:D

2010-04-05 @ 19:32:20
URL: http://majalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0