förlåt mig!

Har inte haft tid att skriva något. Har haft fullt upp och internet har laggat men Nu har jag tid. Idag har jag varit i skolan och insåg nu igen att jag har massa att göra! Jag som trodde att jag ar klar, men nej nej!! Aldrig tar det slut. Men men, det är bara att göra så gott det går. Går ju trots allt bara i 7:an, men man ska aldrig underskatta skolan. Nu har jag nyss kommit hem från dansen, för er som inte vet så dansar jag mordern dans. Funderar på att byta ut den mot musikal istället. Den börjar bli lite tråkig, men vi får se.
Kan tyvärr inte lägga in några bilder eftersom att datorn laggar men lovar att lägga in så fort det fungerar igen. Föresten så ska jag bara upplysa er om att mitt V på tangetbordet också laggar så det kan bli lite fel ibland.

Puss o Kram//Maja

P.S. märker nu hur trött jag är!! Får ärkligen anstränga mig för att hålla ögonen öppna. Blir nog tidig i säng idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0