Hallå alla!!

Jag har precis kommit hem från innebandyn. Härligt, det var verkligen en bra träning idag. Just nu sitter jag och lyssnar på låtarna från High school muusical. Höhö. Jag hade fått en låt på hjärnan som jag hade hört på youtube när jag var mindre, och den var inte med i någon av filmerna men det var Vanessa och Zac som sjöng ocg jag kommer sorgligt nog inte ihåg vad den heter. Men så satte jag på en annan istället och nu är det lite svårt att stänga av! Lite svängigt faktiskt.
Jag har ju haft lite problem med att lägga in bilder från mobilen till datorn så jag har inte kunnat lägga in bilder på min outfit men just idag så är jag så smart att jag på att man kan ju ta kort med kameran istället. Hähä! så här kommer i alla fall bild på dages out fit:
Syns typ inte vad jag har på mig eftersom att jag typ är helsvart men jag har iallafall på mig mysbyxor från team sportia och t-shirt från Gina Tricot.
Glöm inte ett det är earth hour på lördag. Det innebär att alla ska släcka ner all elektrisitet under en timme på lördag. et dock inte exakt vilken timme, hähä. Någon som vet?
Jaja, puss och kram då//Maja

Kommentarer
Postat av: claris :)

finfin ! ;)

2010-03-25 @ 21:28:26
URL: http://cozz.blogg.se/
Postat av: maja<33

tackar<3:D

2010-03-26 @ 10:19:58
URL: http://majalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0