Halloh!

sorry att jag inte bloggade igår men jag hade fullt upp hela dagen. Jag sov över hos Linn igår också. Kul kul. Vi såg på Avatar och det var första gången jag såg den. Jag tyckte att den ar as-bra och GUD så undervart det ver där!!!!. Men just nu s¨sitter jag och pluggar SO som jag känner att jag ligger efter i. Vet faktiskt inte alls hur jag tänker när jag sitter och bloggar nu men men. Snart ska mamma och jag köpa vår-skor!!. vi tänkte också att vi skulle köpa säng och så men det går inte för vädret. Vi får göra det imorgon iställert. Men i ska iallafall åka till ICA Maxi och köpa godis!! För er som inte et så är det 30 KR KILOT!. mums.
Men nu måste jag återgå till arbetet.
Ouss och kram
P.S. glömm inte earth hour ikäll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0