Hallu!

Idag hade jag matte-prov!! Jag tror faktiskt att det är bra men varje gång jag tror att det har gått bra så sker rena motsatsen. Men man får väll bara hoppas på det bästa. Mer kan man inte göra. Just nu sitter jag och tittar på förhäxad. Det handlar typ om tre systrar, asså typ i 30 års åldern som har typ magiska krafter. Jag veet, det låter as-dåligt men det är det faktiskt inte. Ge det en chans bara.
När det är slut så tänkte jag göra ett nytt försök med att göra iordning bloggen! Härligt.
Puss och Kram//maja
Hade lite svårt att hitta en bra bild på dom rätta skådespelarna i förhäxad eftersom att dom har bytt många gånger, men här är dom iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0