Hejsan hoppsan!

jag kom nyss hem från min stockholms-resa nu. Det var så grymt roligt att träffa släkten igen men lika sorgligt som alltid att åka ifrån dom. Mycket bilåkande har det ju dock blivit men det har gett mycket mig tid att plugga och nu är jag nästan klar. Men mysigt har vi haft men ändå ganska skönt att komma hem igen. Har längat efter min säng!! Nu har jag iallafall tänkt att  ta ett skönt bad och kolla på film efter en lång dag!
Här kommer några bilder från resan
Min duktiga syster hade bakat grymt goda chokladkakor!! mums
Jag shoppade ett par jeans och en blus på Gina Tricot också!
Puss och Kram
Maja

Kommentarer
Postat av: emmmma

hej korvis !

snygga kläder & kakorna såg goooa ut ;) <3

2010-03-21 @ 20:33:33
Postat av: Maja:D

höhö:D jaa!! är väldigt nöjsd och kakorna var gudomliga!!!!!

2010-03-21 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0