Hejsan!!

Har försökt fixa lite med bloggen men det gick inte så bra! Men men, jag får nöja mig såhär sålänge. Lite tidigare idag så ar jag på innebandy-träning. Det gick jätte dåligt men roligt var det. Har också precis tittat på mästarnas mästare. Så grymt att Louise slog ut Brolin! Vill verkligen att hon ska vinna! Vem tycker ni ska vinna?
Jag har matte-pro imorgon! buuhuuhuuuhu. Vill verkligen inte det och det känns som att det kommer gå skit dåligt, men i får se. Jag tänker alltid såhär innan pro och sen går det typ bra ändå. Hähä. Känner mig jätte-trött idag med. Det är konstigt. Jag är alltid trött nuförtiden. Beror väll på att vi har mycket i skolan. Ska bli galet skönt men Påsklov. Bara sju skoldagar kvar!!
Tänkte gå och lägga mig nu!!

Puss och Kram//Maja

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0