Hemma!

Jag kom nyss hem från dansen. Det ar kul men jag mådde lite illa och var jättetrött så jag får väll se om det blir någon skola imorgon. Såklart så glömde jag både att lämna in återanmälnings lappen till dansen OCH hämta ut en anmälnings lapp till musikalen! ULTRAKLANTIGT! men men. Snart är svenska hollywood-fruar!! Härligt. Och det ärså galet grymt att det fortfarande är ganska ljust ute! JAG ÄLSKAR LJUUUUUUS!! hähä.
Här kommer dagens...
...ris och ros:

VÄNTAN!!!

Sol-ljus!!!!!!!!




...outfit:



...roligaste videoklipp:



titta klart på hela!

Puss ochKram//

Kommentarer
Postat av: elin<33

haha<3 rolig video! & blink musik i bakgrunden! (:

2010-03-30 @ 18:38:54
Postat av: Maja

JA jag vet!!:D

2010-03-30 @ 18:53:12
URL: http://majalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0