Mobilblogga!

Jag har fått förfrågan om jag inte kan skriva ett inlägg om hur man mobil-bloggar på blogg.se.
Asså man kan gå in på designadinblogg.se och där står det exakt hur man ska göra. Men asså jag har wi-fi på min mobil och det innebär att man har gratis tillgång till trådlösa nätverk, om det finns några tillgängliga såklart. Men då gör jag bara så här:
1. Kopplar mobilen till trådlöst intenet via wi-fi.
2. går in på internet.
3. Söker på www.blogg.se
4. Loggar in på mitt konto
5. Sedan ser det nästan likadant ut som på datorn och då väljer man bara skapa och sedan skriver man det man vill...!
Så om du har wi-fi på mobilen så gör du bara som jag beskrev ovan. Om inte, så trycker du på denna länken så kommer du direkt till designadinblogg.se och hur du gör för att mobil-blogga. http://designadinblogg.se/2010/march/mobilblogga-pa-blogg-esse.asp
Lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0