smyckes-shopping <3 ;)

hej alla sötnosar :D
har inte bloggat på ett tag som ni kanske har märkt :( har bara inte haft tiden och lusten att göra det men nu ska jag försöka att komma igång igen.
Igår så var jag på en smyckesaffär, GEMINI, och köpte massa smycken (bilder kommer ...). Väldigt nöjd faktiskt och det är helt otroligt för att mamma och jag räknade ut att att 8 smycken som vi köpte i vanliga fall skulle ha kostat långt över 1000 kr men hur underbart det än låter så har dom "ta 4 betala för 100 kr" så det blev sammanlagt endast 200 kr !:D helt galet !!<33
här kommer lite bilder : <3
Halsband :D
Halsband :D
"Det lättaste hade ju varit att bara lägga det i en hög... men istället har jag valt att lyxa till det lite. Jag gjorde ett hjärta av det :D"

Två armband :D

ett pärl- och ett diamant-halsband <33

 

Två örhängen :D

Ett runt med en lite sten hängande och ett runt med diamanter (matchar till diamant-armbandet :D)

Allt detta från GEMINI :D

Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och målar naglarna. Ska väll snart gå och titta på tv tänkte jag :D

Mixar lite olika färger :D

Puss puss :D


Kommentarer
Postat av: linn:D

såna örhängen har ja med;D<33

2010-05-02 @ 06:49:03
Postat av: elin<3

gud va fina smycken!!<3

2010-05-02 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0